marca 30, 2013

Pokój dla dzieci

Pokoje dla nastoletnich chłopców, przez przypadek na FB znaleziony, więc pójdę dalej w tym kierunku... 

Ogunsote Design Studio

Inspiracja dla wszelakich miłośników 

Mebel tu użytkowany jest przez psa, ale bardzo mi się podoba: 


Kolorowe kosze z kolorowymi metkami: 


A tu wykorzystany został chyba każdy milimetr małej ściany :)


podobnie tu - zabudowana ściana z siedziskiem:


Dla tych kto ma kabelki w pokoju dzieci (hm... pewnie im starsze dzieci tym kabelków przybywa), to poniżej fajny sposób na ich przykrycie: 


godiyrenopins.com
Opcja dla holu jak, choć ja to widzę w pokoju dziecięcym. 

the lilac lobster

2 komentarze:

  1. No mnie tez najbardziej ten psi mebel przypadł do gustu! I ten fotel wiszący czad , choć od mojego stylu prowansalskiego daleki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Symetryczna kuchnia z połączeniem dwóch rodzajów szafek dla mnie idealna :)

    OdpowiedzUsuń