stycznia 05, 2014

Długa przerwa to była...

...aż dziw, że bez problemu się zalogowałam :) 

W poszukiwaniu inspiracji dla nowej mojej przestrzeni, którą póki co połowicznie mam tylko na papierze w formie umowy przedwstępnej, zaglądam na różne blogi o aranżacji wnętrz. 
Wracam na bloga w panice, że sama nie podołam w urządzeniu mieszkania od podstaw, może tu uda mi się uporządkować myśli rozbabrane. 

Jaki styl wyjdzie z upodobania do żeliwnych kaloryferów, lamp przemysłowych, cegieł, białych listew przypodłogowych, małej ilości mebli (podstawowe meble ze starego, ciemnego drewna), półek we wnękach z karton gipsu? 

O, np. taki stół do kuchni:

alldeco.pl

albo taki, choć wolę górny :)


a nad nim jedna z takich lampeczek:

lucept.com

blackmacaron.wordpress.com

Home and Garden Design Ideas

stupic.com

Meble natomiast kolorystycznie mieszane, najbardziej mi pasuje takie zestawienie kolorów.
Płytki też są idealnie dopasowane, szerokie i połyskliwe. I pewnie szerokie szafki są korzystniejsze niż pionowe, które jednak bardziej mi się podobają. Niestety na walorach wizualnych mogę jedynie polegać, bo w obecnej kuchni nie mam górnych szafek...

grubtoe.com

Tu bardzo ładny układ szafek, trochę pionowych i poziomych. Czyli idealne rozwiązanie dla niezdecydowanych ale lubiących symetryczne układy.


I zdecydowanie takie właśnie oświetlenie podszafkowe, jeśli już :) 


W nowym mieszkanku, meble kuchenne też zachodzą na róg tylko w łuk, a że ja nie lubię żadnych zaokrągleń, to takie zabudowane, kanciaste rozwiązanie jak najbardziej dla mnie. 


Pionowe szafeczki zabudowane do samej góry, szkoda tylko, że tu są łukowate zakończenie:

Home Interior Decor

To tak kuchnia w skrócie. Wątek będzie rozwijany o kolejne pomieszczenia... 

Do końca stycznia umowa przedwstępna ma się zamienić w akt notarialny. Stres jest. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz