marca 16, 2012

zakupy i wymysły nocne

Po kilkugodzinnych przemyśleniach: kolor ścian w salonie będzie na 99% jasno be-żo-wy - widziałam na żywo i podoba mi się, fajna alaternatywa dla bieli i wanilii. Nie wiem jedynie, co zrobić z brakiem chęci męża na zmianę koloru ścian z jagodowego (dla jasności maluję tylko ja, ale jak wyjdzie beznadziejnie, też będzie tylko na mnie...).  
Na pustej ścianie stanie regał (Ikea) na książki, a nad nim/w nim 2 rysunki rodem z Gdańska. 


Panele zasłonowe, które planuje zawiesić, też mają być z Ikei - mają bardzo fajne materiały i, w porównaniu z innymi sklepami, tanie), jednak boję się gniotliwości czystej bawełny, tak więc wybór tkaniny pod spore zastanowienie.

ps.
natknęłam się na bardzo fajną stronę z prezentami i wiszą nade mną jak narazie 3 gadżety:


ps. naklejka ścienna tego kształtu siedzi mi w głowie od bodajże tygodnia :) Jej miejsce docelowe - ściana kuchenna, również zostanie odmalowana... A tak naprawdę, to nie jest projekt naklejki tylko ja z tego projektu chcę zrobić naklejkę, o! :) A jak fajnie wyjdzie i naklejka się na ścianie sprawdzi, to podobne wprowadzę do oferty drukarni. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz