października 16, 2015

Wszystko o sprzątaniu klatek schodowych?

Hm, i stało się. Praca na cały etat w sklepie internetowym z produktami dla dzieci (1) + założenie firmy sprzątającej (2) i jednocześnie obsługa graficzna znanego salonu kosmetyczno-fryzjerskiego w Piasecznie oraz sklepu internetowego z lakierami hybrydowymi (3a i b). Niby nie wiele, gdyby nie fakt, że wszystkie te prace wykonuję sama. Ale nie narzekam, skończyły się bezsensowne wieczory przed telewizorem i ruchu zdecydowanie też mi było trzeba!




Ale do czego zmierzam... Zależy mi, by w bloku, w którym mieszkam, zapach mytych podłóg był długotrwały. Poprzednia firma sprzątająca raczej oszczędzała na środkach do mycia i świeżości nie dało się zbytnio wyczuć. Skończyłam testować płyn kwiatowy marki własnej Auchan (3,89zł/l) i jestem zadowolna, choć zastanawiam się czy jest jakiś płyn co powala długoterminowym zapachem?




A następnego dnia...
po sobotnim sprzątaniu klatki, zajechałam na chwilę na wioskę po kurtkę przeciwdeszczową, ale to co zastałam sprawiło, że zostałam tam dłużej niż planowałam. Eh, poniższe zdjęcie dotyczy stanu spod 1 (z 2) orzecha :( 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz