czerwca 29, 2014

Uwaga hydraulik glazurnik Piaseczno

Wszystko wskazywało na to, że współpracę z młodym, działającym głównie weekendowo w Piasecznie (rodem nie z Piaseczna ani nawet nie z okolic) hydraulika-glazurnika-elektryka Tomka Ż*ka mam za sobą. A jednak nie!
Jak szlifowanie krzywo położonych karton gipsów (nie skuł nierówności pod spodem = wybrzuszenia) jakoś przeżyłam (zapłaciłam komuś innemu), tak nie przewidziałam faktu, że ogólne odejście od pionu uniemożliwi mi... zamontowanie kaloryfera. I tak wygładzone wcześniej nierówności i świeżo pomalowanie ściany spotkał dziś oto taki los od Tomasza Ż*ka: 



Ogólnie powinnam być przeszczęśliwa, że w ogóle raczył się pojawić, jednak uuuuu nie był zadowolony, że... nie zamierzam (JA!) po wyschnięciu warstwy gipsu nałożyć kolejnej, przeszlifować i odmalować. Wyszedł zły, bo pojawić ma się jutro...

Wspominać jeszcze czy nie wspominać, hmmm, że:
- trzeba było sztukować 4cm płytek pod drzwiami (nie wiedział od którego miejsca kłaść podłogę)
- ułożył obszczerbioną płytkę (choć zapas płytek był)
- chciał zapłatę za rzecz, jaką mam do zrobienia w późniejszym terminie (takiego wała!)

5 komentarzy:

  1. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety faktycznie czasami możemy trafić na taką mało kompetentną osobę. Ja na szczęście nie miałem takiej przyjemności i mój hydraulik zna się na rzeczy. Niedawno również opowiedział mi o głębinowych pompach śrubowych https://www.dostudni.pl/glebinowe-pompy-srubowe-czym-sa-jakie-sa-ich-zalety-i-wady,b71.html które są po prostu świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo źle zrobiona praca i faktycznie można się zrazić do takich fachowców. Dlatego ja również wiele rzeczy staram się sam wykonywać i sporo czytam. Jak nawet czytałem na stronie https://wbudowie.pl/jaka-pompe-do-nawodnien-wybrac to już teraz wiem jaką mam pompę do nawodnień wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Modernizacja łazienki to duże wyzwanie. Wymaga nie tylko dobrego gustu, ale także solidnej wiedzy technicznej. Jeżeli szukasz profesjonalnej pomocy, odwiedź stronę http://hydraulik.wroclaw.pl/. Znajdziesz tam ofertę usług hydraulika, który pomoże Ci przeprowadzić remont bezproblemowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie jeśli chodzi o fachowców to jak najbardziej ważnym jest to aby wiedzieć na kogo postawić. Ja zdecydowanie każdemu polecam sprawdzonego hydraulika https://darek-hydraulik.pl/ i wiem, że to jest niezwykle dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń